6 Sets Pumps Well Point sò ben ricivuti da EVOMEC

Tongke Flow hà furnitu 6 setti di setti di pompa di punti di pozzu per EVOMEC in 2019. Hè u tipu di mutore di diesel autopriming seccu di tippu mobile à dui roti.Mudellu di pompa: SPDW150, Capacità: 360m3/h, Testa: 28 m, è ancu cù pezzi di tubu è puntu di pozzu.EVOMEC hè un capu in ingegneria multidisciplinaria, custruzzione è servizii di petroliu è di gasu cù una ampiezza ineguagliabile di sapè fà per currisponde à u scopu di e nostre cumpetenze è l'estensione di i nostri servizii in ogni prughjettu sia in terra sia in mare.Hanu una propria squadra di ingegneri è assai prufessiunali è simu assai felici di travaglià cun elli.

In quantu à a pandemia globale critica, ùn pudemu micca mandà ingegneri per u serviziu lucale.Dopu à i sforzi di i dui partiti è a cumunicazione in linea.Avemu risoltu u prublema chì a temperatura di a pompa di vacuum hè troppu alta in cundizioni di travagliu di alta temperatura.

Semu tantu felici chì a pompa funziunà bè è hà ricevutu u mail per felicità:

"Sò statu capace di stallà tutte e sei unità è aghju pruvatu 3 d'elli chì sò veramente impressiunanti chì funzionanu bè !! (video è foto venenu prestu).

Aghju veramente apprezzà ognunu di voi chì hà fattu chilometri extra per ottene questi.Grazie mille!

Cum'è cunnisciutu l'accessori, ben punti (filtri) induve cuncepitu in modu sbagliatu, aghju compru novi filtri per ricustruisce (i ritratti attaccati) in altri per utilizà l'unità.

I Mulateri Di L'esse bisognu di cumprà qualchi parte cum'è l'injectors di u mutore / pompe di carburante, sensors, Impellers etc. In questu rispettu, Puderia mandà mi parte / manuali di mantenimentu o qualsiasi di i ducumenti chì ponu aiutà à identificà e parti ghjusti. di conseguenza."

Grazie per a sincerità è a fiducia di i clienti, avemu da cuntinuà à sforzà per furnisce à i clienti megliu prudutti è servizii.

2

Tempu di pubblicazione: 27-ottobre-2020