Bureau Veritas realiza un auditu ISO annuale nantu à a Tongke Flow Factory

Shanghai Tongke Flow Technology Co., Ltd. hè una sucietà d'alta tecnulugia chì si cuncentra in R&D è a fabricazione di prudutti fluidi è fluidi di risparmiu d'energia, è intantu un fornitore di soluzioni di risparmiu d'energia per l'imprese.Affiliatu cù Shanghai Tongji & Nanhui Science Hi-tech Park Co., Ltd, Tongke pussede una squadra tecnica esperta.Cù una capacità tecnica cusì forte, Tongke cuntinueghja à perseguite l'innuvazione è hà stabilitu dui centri di ricerca di "consegna fluidu efficiente" è "cuntrollu speciale di risparmiu di energia di u mutore".

2
3

diritti di pruprietà, cum'è "SPH serie high efficient self priming pump" è "super high voltage energy saving pump system" est. À u listessu tempu Tongke hà migliuratu a tecnulugia di più di deci pompe tradiziunali cum'è turbina verticale, pompa sommergibile, end- pompa di aspirazione è pompa centrifuga multistadio, chì aumentanu significativamente u livellu tecnologicu generale di e linee di prudutti tradiziunali.

Tutte e fabbriche anu passatu u certificatu BV ISO 9001: 2015, a certificazione di sistema di qualità ISO 14001 è i prudutti patentati sò stati esportati in più di 20 paesi.

A certificazione ISO 9001 dimustra a nostra capacità di fabbrica per risponde in modu coerente è superà e aspettative di i clienti.Per questu mutivu, parechji cumpratori necessitanu chì i fornituri sò certificati ISO 9001 per minimizzà u so risicu di cumprà un pruduttu o serviziu poviru.Una impresa chì ottene a certificazione ISO 9001 serà capace di ottene miglioramenti significativi in ​​l'efficienza organizzativa è a qualità di u produttu minimizendu i rifiuti è l'errori, è aumentendu a produtividade.

U Sistema di Gestione di a Qualità ISO 9001 hè u standard di migliurà a qualità più populari in u mondu, cù più di un milione d'urganisazioni certificate in 180 paesi in u globu.Hè l'unicu standard in a famiglia di standard 9000 publicata da l'Organizazione Internaziunale per a Standardizazione (ISO) chì pò esse aduprata per a valutazione di a conformità.ISO 9001 serve ancu com'è a basa per parechje altre norme impurtanti specifiche di u settore, cumprese ISO 13485 dispositivi medichi), ISO / TS 16949 (automotive) è AS / EN 9100 (aerospaziale), è ancu standard di sistemi di gestione largamente usati cum'è OHSAS. 18001 è ISO 14001.


Tempu di pubblicazione: 27-ottobre-2020