Cumu travaglia una autoregrazione di irrigazione di sè stessu?
A Pompa di irrigazione di sè stessuOpere d'utilizà un disignu speciale per creà un vacu chì permette di tirà l'acqua in a pompa è creà a pressione necessaria per spinghje l'acqua per u sistema irrigazione. Eccu una rivista di basa di cumu travaglia:
1. A pompa hà una camera chì hè inizialmente piena d'acqua. Quandu a pompa hè attivata, l'impulsore dentru a pompa cumencia à rotà.
2. Cumu l'impulatore gira, crea una forza centrifugale chì spinge l'acqua versu i bordi esterni di a cammara di a pompa.

3. Stu muvimentu crea una zona di bassa pressione in u centru di a camera, chì causa più acqua per esse disegnata in a pompa da a fonte d'acqua.
4. Cume più acqua hè tirata in a pompa, riempia a cammera è crea a pressione necessaria per spinghje l'acqua per u sistema irrigazione.
5. Una volta a pompa hè stata primata à a pressione è hà stabilitu a pressione necessaria, pò cuntinuà à OPERATE è prisentà l'acqua à u sistema irrigazione senza avè u numeru manuale.
U disignu autuging di a zucca permette autobusamà l'acqua da l'acqua da a fonte è crea a pressione à l'irrigazione è l'applicazioni di l'irrigazione per l'irgificante per l'igragioni.
Chì ghjè a differenza tràPump di auto-primicaÈ a pompa micca auto-primica?
A produzione principale trà una pompa autodimprima è una pompa non-primica si trova in a so capacità di l'aria da a pipa di aspirazione è creà l'aspirazione necessaria per inizià l'acqua.
Pump di sè stessu:
- una pompa autodimprima hà evacuazione automaticamente l'aria da a pipa di aspirazione è creà una aspirazione per tirà l'acqua in a pompa.
- Hè pensatu cù un camara primosa speciale chì permette à prime stessa senza avè un bisognu di intervenzione manuale.
- I pompini di auto-primica sò spessu usati in applicazioni induve a pompa pò esse situata sopra a fonte d'acqua, o induve ci ponu esse sacchetti d'aria in a linea di aspirazione.
Pump di Non-Priming:
- Una pompa non-primica richiede un primamentu manuale per caccià l'aria da a pipa di aspirazione è creà l'aspirazione necessaria per inizià l'acqua di pompa.
- ùn hà micca a capacità di culore in automaticamente stessa è pò esigene passi supplementari per caccià l'aria da u sistema prima di pudè inizià l'acqua di pompa.
- I pompini non autoself-priming sò abituati in Applicazioni induve a pompa hè stallata sottu à a fonte d'acqua è induve ci hè un flussu continuu d'acqua per entra in a linea di alimentazione.
A sferenza chjave trà una pompa autodimprima è una pompa non-primica hè a so capacità di l'aria da a linea di aspirazione è crea l'aspirazione necessaria per inizià l'acqua. I pompini di auto-prime sò cuncipiti à u primu stessu, mentre i pompe micca auto-primiche necessanu primica manuale.
Hè una pompa auto-primica megliu?
Sia una pompa auto-primica hè megliu cà una pompa non-primica dipende da l'applicazione specifica è i requisiti di l'utilizatore. Eccu alcuni fattori per cunsiderà quandu valutà a idoneità di una pompa autodimprima:
1. Cunvenzione: E pompe auto-primiche sò generalmente più convenienti per aduprà cum'è ponu automaticamente sguassà l'aria da a linea di aspirazione è primu. Questu pò esse vantagevule in situazioni induve u primariu manuale hè difficiule o impracticable.
2. Priming iniziale: I pumps di self-priming a necessità di a primatura manuale, chì pò salvà tempu è sforzu durante a stallazione è u mantenimentu. Questu pò esse particularmente benefica in i posti remoti o difficiuli.
3. A manu di l'aria: e pompe di auto-primica sò pensati per gestisce a mischju d'aria è di l'acqua, chì facenu adattati per l'applicazioni induve l'aria pò esse presente in a linea di aspirazione.
4. Specifiche di l'applicazione: Pompi non-primiche ponu esse morti per applicazioni cuntinui, High-Flow, induve a pompa hè stallata sottu à a fonte d'acqua è l'ingressu di l'aria.
5. I costi è a cumplessità: e pompe di auto-primica pò esse più cumplessu è potenzalmente più caru da e pompini non di primura, cusì u costu è u costu è a cumplessità di u sistema deve esse cunsideratu.
A scelta trà una pompa autodimpressaria è una pompa non-primica dipende da i requisiti specifichi di u sistema di irrigazione, a località di stallazione, è e preferenze di l'utilizatore. I dui tipi di pompe anu i so proprietarii è di e limitazioni, è a decisione di esse basà nantu à i bisogni specifiche di l'applicazione.
Tempu Post: U 08-2024