indirizzu_emailsales@tkflow.com
Avete una quistione? Chjamateci: 0086-13817768896

Quali fluidi sò i più cumunimenti pompati da una pompa à vite?

Liquidi di pompaggio cumuni

acqua pulita

Acqua pulita

Per purtà tutte e curve di prova di a pompa à una basa cumuna, e caratteristiche di a pompa sò basate annantu à acqua chjara à temperatura ambiente (in generale 15 ℃) cù una densità di 1000 kg/m³.

U materiale di custruzzione più cumunu per l'acqua pulita hè tutta a custruzzione in ghisa o un involucru in ghisa dotatu di interni in bronzu. Quandu si pompa acqua pulita, o acqua megliu definita cum'è neutra cù una gravità specifica di 1 senza solidi presenti.pompe d'aspirazione terminaleè urizzuntalepompe à carcasu divisusò i più cumunimenti usati. Quandu sò necessarie alte teste di scaricu, si utilizanu pompe di tipu multistadio.

Quandu i cuncettori sò limitati per u spaziu di a casa di e pompe, si utilizanu unità verticali di pompe à flussu mistu, assiali o di tipu turbina.

liquidi di pompaggio cumuni3

L'acqua di mare cum'è un mezu corrosivu

L'acqua di mare hà un cuntenutu tutale di sale di circa 25 g/ℓ. Circa u 75% di u cuntenutu di sale hè cloruru di sodiu NaCl. U valore di pH di l'acqua di mare hè generalmente trà 7,5 è 8,3. In equilibriu cù l'atmosfera, u cuntenutu d'ossigenu à 15 ℃ hè di circa 8 mg/ℓ.

Acqua di mare degassata

In certi casi, l'acqua di mare hè degassata chimicamente o fisicamente. Di cunsiguenza, l'aggressività diminuisce cunsiderabilmente. In u casu di a degassificazione chimica, si deve nutà chì a degassificazione richiede tempu. Di cunsiguenza, hè assai impurtante chì l'operazione di degassificazione, vale à dì a rimuzione di l'ossigenu, sia cumpletamente cumpletata prima chì l'acqua di mare entre in a pompa.

Ci vole à esse attenti durante u funziunamentu - l'aerazione pò accade per via di l'afflussu d'aria. Ancu s'è l'afflussi d'aria sò limitati in u tempu, i danni à i materiali ponu accade rapidamente in certe circustanze s'è a presenza d'ossigenu ùn hè micca cunsiderata quandu i materiali sò scelti. S'è l'afflussi d'ossigenu ùn ponu esse esclusi durante u funziunamentu di a pompa, si deve generalmente suppone chì l'acqua di mare cuntene ossigenu.

Acqua salmastra

U termine "acqua salmastra" si riferisce à un'acqua dolce fortemente contaminata da acqua di mare. In quantu à a selezzione di u materiale, e stesse direttive s'applicanu per u trasportu di l'acqua salmastra cum'è per l'acqua di mare. Inoltre, l'acqua salmastra cuntene spessu ammonia è/o sulfuru d'idrogenu. Ancu un bassu cuntenutu di sulfuru d'idrogenu, vale à dì in a regione di pochi milligrammi per litru, provoca un aumentu pronunciatu di l'aggressività.

Acqua di mare da fonti sutterranee

Acqua di mare da fonti sutterranee

L'acqua salata di fonti sutterranee hà spessu un cuntenutu di sale assai più altu ch'è l'acqua di mare, spessu hè circa 30%, vale à dì ghjustu sottu à u limite di solubilità. Ancu quì, u sale cumunu hè u custituente principale. U valore di pH hè di solitu relativamente bassu (finu à circa 4), vale à dì chì l'acqua hè acidula. Mentre chì u cuntenutu d'ossigenu hè assai bassu o ancu inesistente, u cuntenutu di H₂S pò esse di qualchì centinaia di milligrammi per litru.

Tali suluzioni saline acidule chì cuntenenu H₂S sò assai currusive è richiedenu materiali speciali.

In cunsequenza di l'altu cuntenutu di sale è secondu e cundizioni operative, ci vole à aspettà un certu gradu di precipitazione di sale. In tali casi, devenu esse prese contromisure adatte in quantu à a cuncepzione, u funziunamentu è a selezzione di u materiale.

Corrosione in acqua di mare

I materiali impiegati ùn devenu micca solu mustrà una resistenza sufficientemente alta à a corrosione uniforme, ma ancu à a corrosione lucale, in particulare a corrosione per vaiolature è per fessure. Tali fenomeni di corrosione si verificanu in particulare cù e leghe ferrose autopassivanti (acciai inossidabili). E pompe dette "di riserva", chì sò azionate solu intermittentemente, correnu u risicu di corrosione à l'arrestu; l'inundazione cù acqua fresca prima di un periodu di spegnimentu o di un avviamentu periodicu hè cunsiderata vantaggiosa.

I varipompa d'acqua di mareI cumpunenti devenu esse fatti di materiali di u listessu tipu per impedisce a currusione galvanica. A differenza di putenziale trà i materiali individuali deve esse a più bassa pussibule. Tuttavia, se materiali diversi devenu esse impiegati per ragioni di cuncepimentu, e superfici di u metallu menu nobile in cuntattu cù l'acqua devenu esse grande in paragone cù quelle di u metallu nobile. A figura 5 furnisce informazioni nantu à u periculu di currusione galvanica quandu si combinanu materiali di tipu diversu.

L'alte velocità ponu purtà à a corrosione per erosione. E cunsequenze diventanu sempre più gravi, più u mediu hè aggressivu è più alta hè a so velocità. Mentre chì a velocità di flussu influenza u cumpurtamentu di l'acciai inossidabili è di e leghe di nichel solu in una misura minore, a pusizione hè inversa quandu si tratta di materiali ferrosi non legati è di leghe di rame. A Figura 6 furnisce informazioni qualitative nantu à l'influenza di e velocità di flussu. Ci vole à tene contu se u mediu cuntene ossigenu o H₂S. Grandi quantità di H₂S tendenu à escludere a presenza di ossigenu; in tali casi, u mediu hè ligeramente acidulu, finu à un pH di 4.

Cumportamentu di u materiale

A Tavula 1 face raccomandazioni per i materiali di a pompa o e so cumminazzioni. Salvu indicazione contraria, l'infurmazioni seguenti s'applicanu à l'acqua di mare senza alcun cuntenutu di H₂S.

Acciaiu non ligatu è ghisa

L'acciaiu micca ligatu ùn hè micca adattatu per l'acqua di mare, à menu chì ùn sia furnitu cù un rivestimentu protettivu adattatu. A ghisa deve esse aduprata solu per basse velocità (pussibule per i rivestimenti); in questu casu, si deve aduprà una prutezzione catodica nurmale di l'altri interni.

Fusioni austenitiche di nichel

Ni-Resist 1 è 2 sò adatti solu per velocità medie (finu à circa 20 m/s).

Corrosione Galvanica in Acqua di Mare à 5-30 ℃

Corrosione Galvanica in Acqua di Mare à 5-30 ℃

Data di publicazione: 11 di marzu di u 2025